شنبه, 21 خرداد 1401 ساعت 07:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

5 اشتباه رایج هنگام خرید ژنراتور برق دست دوم؛ هرگز انجام ندهید!

مطالعه این مطلب 3 دقیقه زمان نیاز دارد

دسترسی سریع به عناوین این مطلب

چکیده مطلب

خرید ژنراتور دست دوم یک روش اقتصادی برای سرمایه گذاری در پشتیبان گیری برق است. با این حال، برای جلوگیری از اشتباهات مهم باید مراقب باشید.
در این راهنما از دشت نور، مواردی را که باید به آنها توجه کنید تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه هنگام خرید ژنراتور دست دوم کمک کنند، بررسی می‌کنیم.

5 اشتباه در خرید ژنراتور دست دوم

قبل از سرمایه گذاری در سیستم‌های پشتیبان برق، باید مزایا و معایب خرید یک ژنراتور کارکرده را با یک ژنراتور جدید مقایسه کنید. همچنین باید مواردی مانند وضعیت کار ژنراتور و گارانتی را در نظر بگیرید. با این حال، بسیاری از افراد درباره این عوامل سؤالی نمی‌پرسند و در نهایت مرتکب اشتباهات زیر می‌شوند.

  1. پیدا نکردن فروشنده معتبر

    خرید یک ژنراتور دست دوم بسیار مهم است. برای تهیه ژنراتور دست دوم با ارزش و خوب، ژنراتور را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید. نمایندگی‌هایی معتبر هستند که همیشه ژنراتورهای مستعمل را قبل از فروش مجدد آزمایش، تعمیر و نگهداری می‌کنند.
    دشت نور این تضمین را برای مشتریان عزیز خود فراهم می کند که دستگاه با ارزیابی و بررسی دقیق و پس از رفع هرگونه ایرادی ارائه می شود.
  2. فراموش کردن بررسی کیلومتر شمار

    هنگام خرید، ارزیابی سن، ساعت و تاریخچه استفاده از آن بسیار مهم است. خبر خوب این است که ژنراتورها قرائت کیلومتر شمار را برای کمک به ارزیابی پارامترها ارائه می‌دهند. متأسفانه، بیشتر مردم فراموش می‌کنند که کیلومتر شمار را بررسی کنند.
  3. عدم توجه به ویژگی‌ها

    به چه ویژگی‌هایی نیاز دارید؟ از آنجایی که مارک‌های ژنراتورهای زیادی با ویژگی‌های مختلف وجود دارد، باید بفهمید که چه چیزی می‌خواهید. در غیر این صورت، ممکن است در نهایت یک ژنراتور دست دوم بخرید که نتواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. یکی از ویژگی‌های مهمی که باید در نظر گرفت منبع تغذیه است. آیا به ژنراتور دیزلی نیاز دارید یا ژنراتور گازسوز؟
    نکته حرفه‌ای: با پیشرفت تکنولوژی ژنراتور، تولیدکنندگان همچنان مجموعه ژنراتورهای جدید و باکیفیت را با ویژگی‌های اضافی معرفی می‌کنند.
  4. بی توجهی به تست بار و بدون بار

    هنگام خرید یک ژنراتور کارکرده، آزمایش بار را در نظر بگیرید تا مشخص شود که آیا می‌تواند کار مورد نظر شما را انجام دهد یا خیر. بدون این تست‌ها ممکن است انتخاب اشتباهی داشته باشید.
  5. نادیده گرفتن ضمانت نامه

    برخی از ژنراتورهای دست دوم معمولاً با گارانتی یا ضمانت ارائه می‌شوند تا به شما در رفع هر مشکلی که ممکن است پس از خرید ایجاد شود، کمک کند. متأسفانه اکثر خریداران امضای اسناد گارانتی را فراموش می‌کنند. نمایندگی‌های مجاز معمولاً ضمانت‌هایی را برای ژنراتورهای دست دوم ارائه می‌دهند.

پیدا کردن بهترین ژنراتور برای شما

خرید یک ژنراتور دست دوم به اندازه سرمایه گذاری در یک ژنراتور جدید قابل اعتماد است. با این حال، برای یافتن بهترین ژنراتورهای برق باید از پنج اشتباه ذکر شده در بالا اجتناب کنید. خرید ژنراتور از یک فروشنده معتبر و با سابقه می تواند در یک خرید مقرون به صرفه و با کیفیت به شما کمک کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما تماس بگیرید.

خواندن 506 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.