چهارشنبه, 18 خرداد 1401 ساعت 05:40
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

6 سوال ضروری که باید قبل از اجاره ژنراتور حتما بپرسید! این نکات را در نظر بگیرید

چکیده مطلب

سرمایه‌گذاری در خدمات اجاره ژنراتور پشتیبان یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای حفظ فعالیت کسب‌وکار شما در زمان قطع برق است. اگر به ندرت با قطعی برق مواجه می‌شوید، اجاره ژنراتور برای استفاده کوتاه مدت ارزان‌تر از خرید ژنراتور جدید است.
در این مطلب با دشت نور همراه باشید تا اطلاعات مؤثری در این باره به دست آورید.

مشاوره با یک فروشگاه قابل اعتماد

برای اینکه بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود در اجاره یک ژنراتور ببرید، باید سؤالاتی بپرسید که به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می‌کند. در واقع شما باید یک مشاوره درست و مطمئن با متخصص فنی در این زمینه داشته باشید.
بنابراین، قبل از اجاره ژنراتور چه سؤالاتی باید بپرسید؟ در عنوان بعدی نیز با ما همراه باشید تا این سؤالات مهم را شرح دهیم.

چه سؤالاتی قبل از اجاره ژنراتور بپرسم؟

چه سؤالاتی قبل از اجاره ژنراتور بپرسم؟

سؤالاتی که باید در نظر داشته باشید، عبارت‌اند از:

  1. آیا تحویل و نصب را انجام خواهید داد؟

    برخی از وظایفی که با اجاره ژنراتور همراه است شامل حمل و نقل و نصب است؛ بنابراین، باید از شرکت خدمات بپرسید که آیا این هزینه‌ها را در هزینه‌های خود لحاظ کرده‌اند یا خیر.
    یک فروشنده ژنراتورهای اجاره‌ای خوب، ژنراتور را در محل به شما تحویل می‌دهد و نصب می‌کند. حتی وقتی کارتان تمام شد، آن را برمی دارند.
  2. آیا می‌توانید ژنراتورهای خود را تضمین کنید؟

    قبل از اجاره ژنراتور، برای بررسی قرارداد خدمات، از جمله اینکه در صورت آسیب دیدن ژنراتور چه اتفاقی می‌افتد، وقت بگذارید. آیا فروشگاه پوشش بیمه‌ای برای ژنراتور دارد؟ یا خودتان آسیب‌ها را تعمیر خواهید کرد؟ مهم‌تر از همه، شما باید بپرسید که آیا ژنراتور مطابق نیاز عمل می‌کند و برای تأمین انرژی مورد نیاز شما ایده آل است یا خیر.
  3. آیا می‌توانم در صورت لزوم قرارداد را تمدید کنم؟

    گاهی اوقات، اگر قرارداد شما نیاز به تغییر دارد، ممکن است لازم باشد قرارداد اجاره را اصلاح کنید. یک مثال خوب زمانی است که منبع تغذیه اصلی خود را تعمیر کرده‌اید یا به ژنراتور قوی‌تری نیاز دارید؛ بنابراین، قبل از امضای هر قراردادی از انعطاف پذیری یا عدم انعطاف قرارداد اجاره مطلع شوید. در حالت ایده‌آل، باید یک ارائه‌دهنده خدمات با توافق‌نامه‌های انعطاف‌پذیر را در نظر بگیرید.
  4. آیا کمک اضطراری ارائه خواهید داد؟

    قطع برق همیشه غیرقابل پیش بینی است، به خصوص اگر پیش بینی‌های هوا نتوانند پیش بینی‌های دقیقی ارائه دهند. بنابراین، باید دریابید که آیا فروشگاه ژنراتور اجاره‌ای آماده تحویل و نصب ژنراتور در مدت کوتاهی است یا خیر. به طور کلی، بهترین ارائه دهنده اجاره ژنراتور پشتیبان باید به تماس‌های شما به سرعت پاسخ دهد. فروشگاه دشت نور با پشتیبانی تلفنی 24 ساعته می‌تواند خیال شما را از این بابت آسوده نماید.
  5. چه تجهیزاتی به همراه ژنراتور ارائه می‌شود؟

    برای اینکه یک ژنراتور منابع تغذیه قابل اعتماد تولید کند، به تعدادی لوازم جانبی نیاز دارید. ژنراتور دیزلی و یا گازی معمولاً به تجهیزات متفاوتی نیاز دارند. بنابراین، باید بدانید که آیا ارائه دهنده ژنراتور اجاره‌ای آماده تأمین تمام تجهیزات مورد نیاز برای طیف گسترده‌ای از ژنراتورهای برق پشتیبان است یا خیر.
  6. ژنراتورهای شما چقدر ایمن هستند؟

    هنگام اجاره ژنراتورهای قابل حمل، باید اطمینان حاصل کنید که تجهیزات به طور ایمن و کارآمد در محیط کار شما کار می‌کنند. اما چگونه می‌توان به این موضوع پی برد؟ از فروشگاه ژنراتور اجاره‌ای در مورد ویژگی‌های امنیتی ژنراتور بپرسید. خوشبختانه، برخی از ارائه دهندگان، تکنسین‌هایی را برای نظارت منظم بر ژنراتور استخدام می‌کنند.

پیدا کردن یک ژنراتور پشتیبان قابل اعتماد

هنگام انتخاب ژنراتور اجاره‌ای پشتیبان، سؤالاتی را که در بالا ذکر شد را بپرسید تا به شما کمک کند از سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را ببرید. یک ژنراتور کم مصرف با توان خروجی انتخاب کنید که بتواند تمام نیازهای برق شما را برآورده کند. خوشبختانه، به حداقل رساندن مصرف انرژی در حالت آماده به کار می‌تواند به کاهش مصرف سوخت کمک کند.
در فروشگاه دیزل ژنراتور و موتور برق دشت نور، هر یک از ژنراتورها توسط یکی از کارکنان باتجربه بازرسی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که همه ژنراتورها استانداردهای مورد نیاز را برآورده می‌کنند و تا سال‌های آینده دوام آورده و کار می‌کنند.

خواندن 656 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.