پنج شنبه, 12 خرداد 1401 ساعت 06:08
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

ژنراتور گاز طبیعی برای کاربرد صنعتی؛ چرا ژنراتور گازی برای صنعت بهتر است؟

چکیده مطلب

اگر به دنبال یک مجموعه ژنراتور صنعتی هستید، چندین گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید. دشت نور اینجاست تا مشاوره تخصصی برای نیازهای پروژه شما را ارائه دهد. اساسی‌ترین تصمیم برای ژنراتورهای صنعتی انتخاب نوع منبع سوخت است. بیشتر ژنراتورها از دیزل یا گاز طبیعی به عنوان منبع سوخت استفاده می‌کنند.
ژنراتورهای گازی دست دوم و نو می‌توانند منبع انرژی فوق العاده مفیدی برای کاربردهای صنعتی باشند که در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در این زمینه به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

چرا ژنراتور گازی را برای صنعت انتخاب کنم؟

امروزه شبکه توزیع برق در سراسر کشور به منبع انرژی نیاز داشته که این مورد غیر قابل انکار است. پس برای اینکه از خسارت‌هایی که به دنبال قطعی برق ایجاد می‌گردند، باید از سیستم پشتیبان برق اضطراری استفاده گردد.
ژنراتورهای گازی یکی از سیستم‌های کارآمد هستند که با استفاده از گاز طبیعی کار می‌کنند.
این دستگاه‌ها به دلیل در دسترس بودن سوخت آنها، قیمت مناسبی دارند.

 برای صنعت، ژنراتور گازی دست دوم بخرم یا نو؟

مزایای خرید ژنراتور گازی دست دوم چیست؟

ژنراتورهای گازی کارکرده (دست دوم) قابل اعتماد، نیازی به ذخیره سوخت ندارند. این نوع ژنراتورها برای صنعت مقرون به صرفه هستند و به طور کلی راه حل تمیزتری می باشند.
در ادامه برخی از مزایای خرید یک ژنراتور گاز طبیعی کارکرده برای کاربردهای صنعتی آورده شده است:

  1. راه حل مقرون به صرفه

    هزینه گاز طبیعی حدود یک دهم هزینه گازوئیل برای پر کردن مخزن ژنراتور است. علاوه بر این، خرید ژنراتور دست دوم در مقایسه با زمانی که یک ژنراتور گاز طبیعی جدید تهیه می‌کنید باعث صرفه جویی در هزینه‌هایتان می‌شود.
  2. بدون نیاز به ذخیره سازی سوخت در محل

    مجموعه دیزل ژنراتورها به ذخیره سازی سوخت دیزل در محل نیاز دارند که نیاز به تأیید صلاحیت محلی دارد. با انتخاب ژنراتورهای گازی به دلیل وجود گاز طبیعی خط لوله مسئله و نگرانی درباره ذخیره سازی سوخت در محل وجود نخواهد داشت. این ویژگی به ویژه برای ژنراتورهای صنعتی قابل حمل مفید است.
  3. تمیز و کارآمد

    انتخاب گاز خط لوله برای سوخت ژنراتورهای مستعمل به عنوان انتخابی کارآمد و تمیزتر برای تجهیزات برق در نظر گرفته می‌شود. انتشار گازهای گلخانه‌ای مانند گوگرد، نیتروژن و دی‌اکسیدکربن در ژنراتورهای گاز طبیعی برای فروش در مقایسه با نفت و زغال سنگ بسیار کمتر است.

نکته حرفه‌ای: گاز طبیعی برخلاف برخی از ژنراتورهایی که با گازوئیل یا نفت کار می‌کنند، بوی تند تولید نمی‌کند.

ژنراتور گازی برای صنعت از کجا بخرم؟

ژنراتورهای گاز طبیعی دست دوم می‌توانند منبع بسیار خوبی برای تولید برق برای مقاصد صنعتی از هر نوع باشند. چه به یک ژنراتور جدید یا دست دوم با گاز طبیعی یا گازوئیل نیاز داشته باشید، دشت نور را برای نیازهای تجهیزات تولید برق خود انتخاب کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. توان مصرفی ژنراتورهای گازسوز برای صنعت چقدر است؟

    برای صنایع و معادن این دستگاه‌ها می‌توانند تا 1 MB مورد استفاده قرار بگیرند.
خواندن 633 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.