بهترین برندهای موتور برق گازسوز | 10 مارک برتر + مقایسه جامع

یکشنبه, 14 فروردين 1401 ساعت 07:28
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

چکیده مطلب

بهترین برندهای موتور برق گازسوز موجود در بازار کدام‌اند؟ چگونه می‌توانید بهترین آن را تهیه کنید؟ دوام و طول عمر آن چقدر خواهد بود؟
قیمت آن چقدر است؟ برای خرید بهترین برند موتور برق گازسوز باید به کجا مراجعه کنید؟
برای دریافت پاسخ این سوالات، مطالعه کامل این مطلب به شما پیشنهاد می‌شود.
در این مقاله علاوه بر پاسخ به سؤالات فوق، پاسخ سایر سؤالات احتمالی شما در این باره ارائه شده است. پس تا انتهای این مطلب با دشت نور همراه باشید.

بهترین برندهای موتور برق گازسوز

بهترین برندهای موتور برق گازسوز

از بهترین و معتبرترین برندهایی که در زمینه تولید موتور برق گازسوز فعالیت دارند، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. موتور برق برند هیوندای

    یکی از قوی‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها در تولید محصولات مختلف در صنایع مختلف، شرکت هیوندای می‌باشد که از جمله محصولات با کیفیت آن می‌توان موتور برق هیوندای را معرفی کرد. این شرکت با بیش از 6 دهه فعالیت در تولید و ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب با قیمت مناسب به بازار جهانی، توجه و رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.
    اما چه چیزی باعث شده است تا موتور برق‌های هیوندای تبدیل به یکی از بهترین مارک‌های موتور برق در دنیا شود؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت که مواردی از قبیل خدمات گسترده پس از فروش، داشتن قیمت منطقی و رقابتی، رعایت کردن بالاترین سطح استانداردهای تولید بین‌المللی و به کار بردن مدرن‌ترین فناوری‌های روز دنیا در تولید این محصول، شناسایی و در نظر گرفتن نیازهای مشتری و همچنین توجه و اعمال بازخوردهای آنها در تولید موتور برق، تلاش مستمر در کنترل و بهبود کیفیت محصولات با وجود تنوع بی نظیر آنها باعث شده است که مشتریان رضایت زیادی از موتور برق هیوندای داشته باشند و این امر آن را به یکی از موفق‌ترین برندها تبدیل کرده است.
  2. موتور برق کنزاکس

    کنزاکس بهترین مارک موتور برق گازسوز ایرانی می‌باشد که در سال 2015 شروع به فعالیت کرد. این شرکت طراحی و تولید محصولات خود را بر اساس استانداردهای بین‌المللی در چین انجام می‌دهد. تمام تلاش این شرکت این است که نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی را با در نظر گرفتن استانداردهای بین‌المللی، با استفاده از به‌روزترین فناوری‌های دنیا و تولید محصولات متنوع و متناسب با نیاز و سلیقه آنها، برطرف نماید.
    از مواردی که باعث شده است کنزاکس تبدیل به برندی محبوب و مورد اعتماد شود، می‌توان به ارائه خدمات و محصولات با کیفیت بالا، تلاش مستمر برای بهبود کیفیت محصولات، در نظر گرفتن قیمت مناسب، طراحی‌های زیبا و منحصر به فرد و تلاش برای بالا بردن تنوع محصولات به ویژه ابزارهای برقی و دستی، اشاره کرد. از میان محصولات مرغوب و محبوب این شرکت می‌توان موتور برق کنزاکس را نام برد.
    در ادامه به معرفی بهترین مدل‌های موتور برق کنزاکس پرداخته‌ایم:
    • موتور برق کنزاکس مدل KPGE-16000
    • موتور برق کنزاکس مدل KPG-13000
    • موتور برق کنزاکس مدل KPG-1950
    • موتور برق بنزینی کنزاکس مدل AR-KPG-13000
    • موتور برق کنزاکس مدل KPG-13000
  3. موتور برق رونیکس

    رونیکس یکی دیگر از بهترین شرکت‌های ایرانی در تولید موتور برق است. در ادامه بهترین مدل‌های موتور برق رونیکس را معرفی کرده‌ایم:
    • موتور برق رونیکس مدل 4728
    • موتور برق رونیکس مدل RH-4708
    • موتور برق رونیکس مدل RH-4708
  4. موتور برق فیرمن

    یکی از برندهای پیشرو و معتبر در زمینه تولید موتور برق، فیرمن (Firman) می‌باشد که با ارائه محصولات مدرن و پیشرفته به عنوان مارکی معتبر در سراسر جهان شناخته شده است. این برند زیر مجموعه یک هلدینگ بین‌المللی به نام Sinomach (sumec) می‌باشد که محل فعالیت آن در چین است.
    از بهترین مدل‌های موتور برق‌های فیرمن می‌توان موارد زیر را نام برد:
    • موتور برق فیرمن مدل SPG1200
    • موتور برق فیرمن مدل SLPG 6500
    • موتور برق فیرمن مدل SPG4800
    • موتور برق فیرمن مدل SLPG 2500
  5. موتور برق پایونیر

    پایونیر، بندی است که به گوش اکثر افراد آشنا می‌باشد. این برند چند ملیتی از مشهورترین برندها در زمینه تولید و ساخت انواع محصولات صوتی و تصویری می‌باشد که فعالیت خود را در سال 1938 شروع کرده است.
    این شرکت ژاپنی که یکی از برترین و بهترین شرکت‌های الکترونیکی در جهان است، توانسته است محصولات خود را در بیش از 100 کشور در جهان اراده دهد و به فروش برساند. از محصولات معتبر و با کیفیت آن می‌توان به موتور برق پایونیر اشاره کرد.
    در ادامه بهترین مدل موتور برق پایونیر را معرفی کرده‌ایم:
    • موتور برق پایونیر مدل PIW220
    • موتور برق پایونیر مدل PI5000SE
    • موتور برق پایونیر مدل PI 3800X
  6. موتور برق لانتاپ

    لانتاپ Launtop)) یکی دیگر از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای موجود در جهان برای خرید موتور برق می‌باشد.
    بهترین مدل‌های موتور برق لانتاپ عبارتند از:
    • موتور برق لانتاپ مدل LT950DC
    • موتور برق لانتاپ مدل LT3500N
  7. موتور برق اکتیو تولز

    از دیگر شرکت‌های معتبر و پیشرو در تولید موتور برق می‌توان شرکت اکتیو تولز که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کند را معرفی کرد. موتور برق‌های اکتیو تولز از بهترین موتور برق‌های تولیدی در کشور می‌باشند.
    علاوه بر استفاده از دانش روز متخصصان و استفاده از قطعات و ابزار با کیفیت بالا، خدمات پس از فروش این مجموعه اشاره کرد که موجب رضایت مشتری‌ها و محبوب شدن این برند شده است.
  8. موتور برق دوو

    دوو برندی است که نام آن از طریق لوازم خانگی با کیفیتی که تولید کرده است، بسیار شناخته شده می‌باشد. این شرکت نخستین بار در سئول کره جنوبی در سال 1963 تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد. در این میان موتور برق دوو یکی از بهترین و معتبرترین موتور برق‌های جهان می‌باشد که در اکثر کشورها شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
    از بهترین مدل‌های موتور برق دوو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
    • موتور برق 2.8 کیلو وات دوو مدل GD 3500E
    • موتور برق 0.8 کیلو وات دوو مدل GDA980
    • موتور برق 2 کیلو وات دوو مدل GIDA2000SI
    • موتور برق 5.5 کیلو وات دوو مدل DDAE6100XE
  9. موتور برق گرین پاور

    شرکت گرین پاور ایران که یکی از تولید کنندگان و وارد کنندگان ژنراتورهای گازی گرین پاور در ایران می‌باشد دارای 16 سال تجربه در زمینه تحقیق و تهیه این نوع ژنراتورها است. از جمله محصولات معتبر و بسیار با کیفیت این برند ایرانی می‌توان موتور برق‌های گازی و بنزینی آن را نام برد که دارای گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می‌باشد و علاوه بر این قطعات یدکی آنها را نیز عرضه می‌دهد.
  10. موتور برق کاپیتان

    از دیگر شرکت‌هایی که در زمینه تولید موتور برق‌های باکیفیت فعالیت دارد و توانسته است با ارائه محصول با مرغوبیت بالا، محبوبیت بالایی بین مشتریان و مصرف کنندگان به دست آورد، شرکت کاپیتان می‌باشد.

چگونه بهترین موتور برق گازسوز را انتخاب کنم؟

پیش از خرید موتور برق گازسوز باید به برخی نکات توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه نکات لازم را بیان می‌کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید دستگاه متناسب با نیاز خود را تهیه نمایید:

  1. مشخص‌کردن محل استفاده از دستگاه

    این دستگاه‌ها در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین پیش از خرید باید تعیین کنید که برای استفاده در چه مکانی (به طور مثال کارگاه، خانه، ویلا و ...) به آن نیاز دارید.
  2. مشخص کردن توان خروجی مورد نیاز

    پیش از خرید باید میزان برق مصرفی و توان خروجی مورد نیاز خود را اندازه گیری کنید. برای این کار باید میزان توان خروجی دستگاه‌هایی را که قرار است به موتور برق متصل کنید را محاسبه نمایید. به طور معمول توان برقی وسایل بر روی بدنه آنها و یا در دفترچه راهنمای استفاده از آنها درج می‌شود. توصیه می‌شود پس از انجام محاسبات لازم، توان مورد انتظار از موتور برق را تا 20% بیشتر از توان مصرفی محاسبه شده در نظر بگیرید. علاوه بر این به شما پیشنهاد می‌کنیم که جهت انجام دقیق‌تر محاسبات راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید و یا از آنها درخواست کنید که این کار را انجام دهند.
  3. مشاوره با کارشناسان فنی

    کارشناسان فنی فروشگاه دیزل دشت نور با داشتن اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه و آشنایی با معتبرترین و بهترین برندهای ایرانی و خارجی می‌توانند صحیح‌ترین اطلاعات را درمورد بهترین موتور برق گازسوز در اختیارتان قرار دهند. با تماس با کارشناسان متخصص ما می‌توانید به طور رایگان مشاوره لازم را دریافت نمایید و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.
  4. خرید از فروشگاه های معتبر

    شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر نه تنها به شما در انتخاب بهترین برند و متناسب‌ترین دستگاه با نیازتان کمک می‌کنند، بلکه محصولات خود را با ضمانت و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کنند. بنابراین حتماً از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن خرید داشته باشید.

مقایسه برندهای موتور برق گازسوز

مقایسه برندهای موتور برق گازسوز

مارک‌ها و برندهای معتبر بسیار زیادی در حال ارائه موتور برق‌های گازسوز به بازار جهانی هستند که پیش‌تر به برخی از بهترین‌های آنها اشاره کردیم. به طور کلی نمی‌توان برندی را به عنوان بهترین معرفی کرد، اما می‌توان گفت که در این میان شرکت‌های ژاپنی و آمریکایی محصولات بسیار با کیفیتی را ارائه می‌دهند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت محصولات این شرکت‌ها نسبت به سایر برندها بالاتر می‌باشد.

چرا از دشت نور موتور برق گازسوز بخرم؟

شرکت دیزل دشت نور با ارائه خدماتی از قبیل مشاوره رایگان پیش از خرید که به داشتن خرید مطمئن و مقرون به صرفه شما کمک می‌کند، نصب و راه اندازی اصولی و صحیح موتور برق خریداری شده توسط متخصصان که بر روی طول عمر و ماندگاری دستگاه شما تأثیر می‌گذارد و همچنین ارائه مناسب خدمات پس از فروش که پس از خرید و استفاده از هر دستگاهی به این دلیل که دستگاه نیاز به چکاپ‌های مرتب خواهد داشت و ممکن است با مشکلاتی مواجه شود، مورد نیاز است و پاسخ به تمامی سؤالات مشتریان عزیز شرایطی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند با خیال راحت و اطمینان محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند و بیشترین بهره را از مزایای آن ببرند.

موارد موثر بر قیمت موتور برق گازسوز خوب

موارد متعددی بر قیمت موتور برق گازسوز خوب تأثیر دارند. قیمت این دستگاه با توجه به مواردی مانند نوع و جنس قطعات به کار رفته در ساخت آن، امکانات به کار رفته در آن و همچنین برند دستگاه مشخص می‌شود. جهت اطلاع از قیمت این دستگاه و دریافت اطلاعات لازم در این زمینه می‌توانید با فروشگاه دیزل دست نور تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به تمام سؤالات شما در این زمینه می‌باشند.

بهترین موتور برق گازسوز دست دوم

گاهی افراد متناسب با شرایط و نیاز خود تصمیم می‌گیرند که موتور برق گازسوز دست دوم خریداری نمایند. گرچه خرید موتور برق گازسوز دست دوم می‌تواند مزایایی داشته باشد، اما در صورتی که این کار با دقت انجام نشود، به این دلیل که ممکن است دستگاه خرابی‌هایی داشته باشد که در زمان خرید، فرد به آنها پی نبرد، خسارت‌های مالی را برای او به وجود می‌آورد. بنابراین جهت خرید بهترین موتور برق گازسوز دست دوم به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و از مشورت با آنها بهره ببرید. همچنین می‌توانید دستگاه دست دوم مورد نیازتان را با اطمینان کامل از فروشگاه ما تهیه کنید.

سوالات متداول

  1. بهترین نوع موتور برق گازسوز چقدر طول عمر دارد؟

    موتور برق‌های گازسوز می‌توانند 5 تا 7 ساعت کارکرد داشته باشند و پس از این زمان باید به آنها استراحت داده شود تا دستگاه خنگ گردد. به طور کلی می‌توان گفت که طول عمر و ماندگاری این دستگاه به میزان رعایت نکات و دستورالعمل‌های استفاده، مراقبت و نگهداری از آنها بستگی دارد که در صورت توجه به این نکات می‌توان انتظار طول عمر طولانی از موتور برق گازسوز را داشت.
  2. در صورت خرابی بهترین نوع موتور برق گازسوز به کجا مراجعه کنم؟

    در صورتی که موتور برق گازسوز شما دچار مشکل و یا خرابی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند، حتماً باید به دنبال کارشناسان متخصص و حرفه‌ای در این زمینه باشید تا علاوه بر تشخیص صحیح علت خرابی، تعمیرات صحیح و مناسب آن انجام شود. به این نکته توجه داشته باشید که با سپردن تعمیرات این دستگاه به افراد غیر مجرب و غیر متخصص در این زمینه، نه تنها مشکل دستگاه رفع نمی‌شود، بلکه ممکن است خرابی‌های بیشتری برای موتور برق گاز سوزتان ایجاد شود.
    پس حتماً تعمیرات دستگاه خود را به دست کارشناسان کاردان بسپارید. کارشناسان حرفه‌ای و متخصص فروشگاه معتبر دیزل ژنراتور و موتور برق دشت نور آماده خدمت رسانی و انجام راهنمایی‌های لازم در زمینه تعمیرات موتور برق گازسوز شما می‌باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با این شرکت تماس بگیرید.
  3. موتور برق گازسوز دست دوم بخرم یا نه؟

    خرید موتور برق گازسوز دست دوم می‌تواند مزایایی داشته باشد. از جمله این مزایا ارزان‌تر بودن آن نسبت به موتور برق‌های نو می‌باشد که در برخی موارد مشتریان می‌توانند این دستگاه را 50% ارزان‌تر تهیه کنند. علاوه بر این، دستگاه دست دوم در دسترس تر می‌باشد و به راحتی می‌توان آن را تهیه کرد و به دلیل آماده بودن برای استفاده، بلافاصله پس از خرید آنها را مورد استفاده قرار داد. با توجه به موارد ذکر شده می‌توانید بهترین تصمیم را درمورد خرید موتور برق دست دوم داشته باشید.
خواندن 1133 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.