یکشنبه, 29 خرداد 1401 ساعت 05:33
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

بهترین نمایندگی و مرکز تخصصی خرید و فروش موتور برق دست دوم و کارکرده در تهران

چکیده مطلب

اگر شما هم برای تأمین برق مصرفی خود به دنبال یک مرکز فروش و نمایندگی معتبر هستید، پس مطالعه این مطلب می‌تواند کمک مؤثری به شما کند.
آیا می‌دانید که چه مواردی را باید برای انتخاب یک مرکز فروش موتور برق در نظر داشته باشید؟
به نظر شما هر نمایندگی می‌تواند موتور برق کارکرده متناسب را به شما ارائه دهد؟
در این مقاله همراه با دشت نور باشید تا علاوه بر پاسخ سؤالات بالا، اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید.

چرا موتور برق دست دوم بخرم؟

چرا موتور برق دست دوم بخرم؟

شاید این سؤال برای شما نیز پیش آمده باشد که خرید موتور برق دست دوم به نسبت نو چه مزیت‌هایی می‌تواند برایتان داشته باشد. در ادامه این موارد را بیشتر برای شما بیان می‌کنیم:

  1. قیمت ارزان‌تری دارند.

    اولین و مهم‌ترین موردی که باعث می‌شود تا افراد این نوع دستگاه‌ها را برای مصارف مورد نیاز خود انتخاب کنند، این است که موتور برق‌های کارکرده قیمت ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تری دارند. حتی شاید در برخی از مواقع حدود 50 درصد در هزینه نهایی این دستگاه‌ها صرفه جویی شود.
  2. در دسترس می‌باشند.

    خرید موتور برق‌های کارکرده به نسبت نو در زمان کوتاه‌تر و به صورت راحت‌تری ممکن خواهد بود و شما می‌توانید هر زمان که نیاز فوری به تهیه موتور برق دارید، این نوع دستگاه‌ها را در نظر داشته باشید.
  3. برای استفاده آماده هستند.

    از دیگر مزیت‌هایی که خرید این دستگاه‌ها را مورد توجه قرار داده است، آماده به استفاده بودن آنها است. می‌توان گفت که آنها دسترسی محدودی نداشته و بلافاصله بعد از خرید می‌توانید از آنها استفاده کنید.

چگونه یک مرکز فروش معتبر برای خرید موتور برق دست دوم پیدا کنم؟

برای این انتخاب لازم است تا به برخی نکات توجه کنید که عبارت‌اند از:

  1. سابقه

    سابقه یک مرکز فروش می‌تواند از مهم‌ترین مواردی باشد که به کسب اطمینان شما در خرید محصول از آنها کمک می‌کند.
  2. تنوع محصولات

    اگر در یک نمایندگی و مرکز فروش تنوع کمی از محصولات وجود داشته باشد، آنها نمی‌توانند به شما در بهترین و مقرون به صرفه‌ترین خرید کمک کنند. پس هر چه تنوع بیشتری از محصولات وجود داشته باشد، شما با خیال آسوده‌تری می‌توانید موتور برق خود را انتخاب کنید.
  3. وجود متخصصان فنی کاردان

    یک مرکز فروش معتبر باید کارشناسان و متخصصانی کاردان داشته باشد تا بتوانید راهنمایی‌های مفیدی از آنها قبل از تهیه محصول مورد نظر خود به دست آورید. این نکته از جهت دیگری نیز حائز اهمیت است. به هر حال شما می‌دانید که موتور برق کارکرده قبلاً توسط فرد دیگری مورد استفاده قرار گرفته است. اگر متخصص فنی قبل از تحویل محصول به شما بررسی و ارزیابی دقیقی از دستگاه نداشته و مشکلات آن را برای شما رفع نکند، بعد از خرید دستگاه با مشکلاتی روبرو خواهید شد.
  4. رضایت مشتری‌ها

    شما می‌توانید با کمک رضایت مشتری‌های یک مرکز فروش از انتخاب آن اطمینان بیشتری به دست آورید.
  5. بهترین کیفیت در مقابل متناسب‌ترین قیمت

    یک فروشگاه با سابقه و مطمئن همواره بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات خود را با مقرون به‌ صرفه‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مرکز خرید موتور برق در تهران

برای خرید بهترین نوع موتور برق برای تامین برق مصرفی خود، می‌توانید با دشت نور تماس گرفته و مشاوره رایگانی با متخصصان و کارشناسان فنی ما داشته باشید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به آدرس ما مراجعه داشته باشید.

بهترین نمایندگی موتور برق کارکرده

این طبیعی است که تأمین کنندگان بسیاری در زمینه ارائه انواع موتور برق در سراسر ایران وجود دارند، اما آیا تمام این نمایندگی‌ها می‌توانند خدماتی به شما ارائه کنند که مقرون به‌ صرفه‌ترین دستگاه را با بهترین خدمات به دست آورید؟
به طور کلی هر کدام از این تأمین کنندگان دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشند، اما شما از بین آنها بهترین نمایندگی فروش موتور برق دست دوم را انتخاب کنید که خیالتان از بابت همراهی آنها از زمان خرید محصول تا تحویل، نصب و نگهداری آن راحت و آسوده باشد. در این صورت شما نیازی ندارید تا برای اقدامات مختلف مورد نیاز خود به دنبال فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های متفاوتی بگردید.

نمایندگی فروش موتور برق دست دوم در تهران

فروشگاه دشت نور با داشتن بیش از 30 سال سابقه در زمینه ارائه و فروش انواع ژنراتور و موتور برق، یکی از نمایندگی‌های برتر در تهران می‌باشد. شما می‌توانید در رابطه با نوع برندی از دستگاه که مد نظر دارید، با متخصصان ما مشورت کرده و راهنمایی‌های لازم را به دست آورید و در نهایت هرآنچه که مورد پسندتان قرار دارد را از دشت نور به صورت حضوری و یا حتی آنلاین تهیه نمایید.

مزایای خرید موتور برق دست دوم از دشت نور

چرا موتور برق کارکرده از دشت نور بخرم؟

فروشگاه دیزل ژنراتور و موتور برق دشت نور بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها را با مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد، در ادامه با ما همراه باشید تا از ویژگی‌های مهم ما برای خرید محصول مورد نظر خود آگاه شوید:

  1. مشاوره قبل از خرید

    داشتن آگاهی کامل قبل از خرید محصول می‌تواند باعث شود تا شما اطمینان کافی از خرید نهایی و کارایی مورد نیاز خود را به دست آورید. همچنین باید به این توجه کنید که از چه افرادی این مشاوره را دریافت می‌کنید. لازم است تا یک کارشناس و متخصص فنی در همین زمینه راهنمایی‌های مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهد.
  2. نصب و آموزش استفاده از دستگاه

    یکی از موارد بسیار مهمی که شما باید از آن آگاهی داشته باشید، این است که نحوه نصب و راه اندازی موتور برق تاثیر و نقش بسیار مهمی در ماندگاری دستگاه شما دارد. همچنین اگر شما ندانید که چگونه باید به طور اصولی از موتور برق خود استفاده داشته باشید، ممکن است تا استهلاک دستگاه را افزایش و عمر آن را کاهش دهید.
    ما در دشت نور تمام آموزش‌های کافی را برای استفاده از موتور برق مد نظر شما، در اختیارتان قرار خواهیم داد تا با خیال آسوده به کارایی دستگاه بیندیشید و از آن بهره‌مند شوید.
  3. ارائه خدمات پس از فروش

    آیا نگران این موضوع هستید که بعد از خرید، دیگر متخصصی برای رفع هرگونه مشکل پیش آمده برای دستگاه شما همراهتان نیست؟ این نگرانی با خرید از دشت نور به هیچ عنوان برای شما وجود نخواهد داشت، زیرا متخصصان و کارشناسان فنی ما در هر زمان به صورت تلفی و حضوری در رفع مشکلات پیش آمده برای دستگاه شما را راهنمایی خواهند کرد.

مشاوره رایگان خرید موتور برق کارکرده

مشاوره رایگان این اطمینان را برای شما فراهم می‌کند تا اطلاعات کاملی از تمام موتور برق‌هایی که مد نظر شما است، به دست آورید.
یکی از مهم‌ترین مواردی که در این مشاوره مزایای زیادی برایتان دارد، این است که توان مصرفی مورد نیاز خود را به طور دقیق به دست خواهید آورد. زیرا تهیه دستگاه با توان بیشتر شما را مستلزم پرداخت هزینه‌های بیشتر و توان کمتر سبب می‌شود تا کارایی متناسبی از دستگاه خود به دست نیاورید.
در نتیجه یک مشاوره رایگان با متخصص فنی به شما در یک خرید مقرون به صرفه و درست کمک خواهد کرد.

قیمت موتور برق کارکرده در نمایندگی

شاید در جست و جوی‌های خود برای خرید موتور برق با قیمت‌های متفاوتی روبرو شده باشید، اما باید بدانید که اگر از یک نمایندگی معتبر و دارای سابقه خرید کنید، می‌توانید مطمئن باشید که بهترین و متناسب‌ترین قیمت از محصول را به شما ارائه خواهد داد.
فروشگاه دشت نور با داشتن هنری به نام سیاست قیمت گذاری، می‌تواند روابط درست و مشخصی بین عرضه، تقاضا و قیمت ایجاد کند که همین موضوع خیال مشتری را آسوده خواهد کرد.
برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر از قیمت محصولات دشت نور، با ما تماس بگیرید.

آدرس مرکز فروش موتور برق در تهران

شما می‌توانید برای تهیه هر نوع از موتور برقی که قصد خرید آن را دارید، به فروشگاه دشت نور واقع در آدرس تهران، سعدی شمالی، جنب مترو دروازه دولت، اول مفتح جنوبی، پلاک ۳۵ و ۳۷ مراجعه داشته باشید.

معرفی نمایندگی‌های فروش موتور برق دست دوم

در ادامه چند نمایندگی در زمینه فروش انواع موتور برق‌های کارکرده در برخی از شهرهای معروف ایران را به شما معرفی می‌کنیم:

نمایندگی در شیراز

شرکت‌های زیر در شیراز از نمایندگی‌های تأمین کننده انواع دیزل ژنراتور و موتور برق می‌باشند:

  1. نمایندگی برق آسمان فارس

    آدرس

    • شیراز، شهرک صنعتی

    شماره تماس

    • 071-37744488
    • 09177123864
  2. شرکت فنی مهندسی تجهیز ماشین هرمز

    آدرس

    • شیراز، شهرک صنعتی بزرگ شیراز، بعد از میدان اول، بلوک 27 خدماتی

    شماره تماس

    • 071-37742317
    • 09175005520

نمایندگی در اصفهان

  1. شرکت سپهر دیزل در اصفهان

    اگر قصد خرید موتور برق در اصفهان را دارید، می‌توانید از این مجموعه کمک بگیرید.

    آدرس

    • اصفهان - خیابان مسجد سید – ابتدای خیابان پنج رمضان – فروشگاه سپهر دیزل

    شماره تماس

    • 33447001-4 (031)
    • 33447098 (031)

نمایندگی در تبریز

  1. گروه صنعتی زرسان

آدرس

  • تبریز – چهار راه منصور – برج ابریشم – طبقه 13 – واحد 9

شماره تماس

  • 09142580391
  • 041-35595255

نمایندگی در مشهد

  1. فروش تعمیرات و نصب ژنراتور گازسوز , دیزل ژنراتور

آدرس

  • مشهد – خیابان فدائیان اسلام

شماره تماس

  • 09371506171

نمایندگی در یزد

  1. فروشگاه توان موتور

آدرس

  • یزد، بلوار باهنر

شماره تماس

  • 039537244769
  • 0913540297

نمایندگی در اهواز

  1. ماهان موتور آریا

آدرس

  • تهران خیابان سعدی جنوبی کوچه فخرایی کوچه کاوه پلاک 56 ساختمان ماهان موتور آریا

شماره تماس

  • 09100533887

2. کشت کالا گستر

آدرس

  • تهران خیابان سعدی شمالی – کوچه دیبا – پلاک 4 – واحد 5

شماره تماس

  • 09127148509
  • 02136619657

نمایندگی در تهران

  1. فروشگاه دشت نور

    فروشگاه دشت نور با داشتن بیش از 30 سال سابقه در زمینه ارائه موتور برق‌های نو و دست دوم و انواع ژنراتور یکی از بهترین انتخاب‌ها در تهران محسوب می‌شود.
    برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ما می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

آدرس

  • تهران، سعدی شمالی، جنب مترو دروازه دولت، اول مفتح جنوبی، پلاک ۳۵ و ۳۷

شماره تماس

  • 09123341116
  • 09122278675
  • 86072648
  • 33936274
  • 33922758

سؤالات متداول

  1. دلیل تفاوت قیمت موتور برق در بازار چیست؟

    انواع موتور برق در اجزای سازنده خود دارای تفاوت‌هایی از جمله موتور، شاسی کشی، پنل خروج و ... هستند که با توجه به برند خود می‌توانند قیمت‌های متنوعی نیز داشته باشند.
    شاسی یکی از مواردی است که می‌تواند نقش مهمی در قیمت دستگاه داشته باشد، زیرا برخی از انواع ضعیف آن از جنس‌های آلیاژ و وزن ضعیف هستند.
خواندن 2280 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.